Tisdag den 31 juli 2012

Nu är lösenordet borttaget och bloggen öppen för besökare. Apan har liansvingat i en tidigare blogg, men han hör hemma här med tyckte jag.

Har brottats med marginaler, padding, höjd, bredd och pixlar hela morgonen: apor och rosa menyboxar har flugit fram och tillbaka över skärmen. Nu orkar jag inte mer för stunden, får nöja mig med att menyrutan åtminstone ibland ligger till höger om inläggen som det var tänkt och se mellan fingrarna med att den är skevt placerad. Den försvinner då och då längst ned på sidan utan att jag ändrar något. Förstår mig inte riktigt på det där.

Headern ritades inatt. Dygnet har många timmar just nu.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tjoho, åh vad kul att du öppnat din blogg igen. Ser fram emot höstens upptåg hos dig och Apan.

2012-08-01 @ 11:22:06
Postat av: Alma

Vad kul Chrissy! Inget sensationsbloggande är jag rädd, men lite vardagsbetraktelser sådär. Ungefär som tidigare.

2012-08-01 @ 16:39:00
URL: http://almadrakeritar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0