Tisdag den 7 november 2012

Blev bortglömd i väntrummet, och när det väl var min tur så lämnades det åtdragna stasbandet kvar runt armen medan jag tappades. Jag tror inte det ska vara så. Sist trycktes bandaget dit medan det fortfarande blödde; jag såg ut som en trafikolycka när jag lindade av det. Fick en ostsmörgås och en mugg för besväret, jag kan leva med det.

 

Satte upp en hylla ovanför ytterdörren, tvingade in motvillig skruv i den hopplösa väggen och vattenpassade in hyllan så att den skulle sitta helt plant. Det fungerade, problemet är nu att dörrposten ser sned ut. Gick över till att lägga ännu ett lager färg på golvsocklarna och att påbörja gråmålningen. Satte upp en ny, längre ljusslinga runt balkongräcket, fint blev det.

 

Är nu lite sugen på att valvaka mig igenom natten men det rimmar illa med en tidig morgon. Tidningarna får berätta valresultatet för mig istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0