Söndag den 16 september 2012

Things We Lost in the Fire. Jag har inte sett filmen men fullkomligen älskar filmtiteln, av någon anledning. På samma tema, Saker som Förlorades vid Flytten: stekpannan, ett dödskalleglas (dracks frukost ur sådana på Roskilde), all makrill och inbetalningskortet på CSN-skulden. Det är överkomligt.

 

Är, som kungen, inte helt hundra. Inga utsvävningar denna helg, men det passade mig alltså bra, har fokuserat på att få bort flyttkartongerna och nästan lyckats helt. Hyllor behöver sättas upp. Köpte en krysantemum (Bollkryss? Kryssboll?) till balkongen och hämtade färgprover på Flügger.

 

Tog en promenad i stadsdelen nu ikväll, ljummet och regnigt och nästan skymning. Jag undrar lite hur jag kunde ha sådan tur att jag hamnade här, både lägenheten och området passar mig så bra. Får väl offra en get till BoPlats, någon måste tackas.

 

Copy+paste på det, så var bloggandet avklarat också.


Kommentarer
Postat av: Arga mamman

Haha. :) En offrad get till BoPlats ära, vilken syn.

2012-09-25 @ 21:29:47
URL: http://mammamani.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0