Tisdag den 4 september 2012

Fortsatt tungt på jobbet, lämnade kontoret vid halv åtta nu ikväll och kände mig rätt så utmattad. Det är ju tur att jag inte har ungar att hämta på dagis, eller ett liv.
 
Har lagt målarplanerna på hyllan, ursprungstanken var att flytta prylar i veckan och ägna helgen åt ommålning av lägenheten, men när jobbet nu tar så mycket tid som det gör så ligger jag i ofas med den övriga tillvaron. Skjuter därför målandet på framtiden och koncentrerar mig i helgen på rensning, flytt och städning av lyan som lämnas. Lite återhämtning vore också fint.
 
Har just nattvandrat, lämnat en laddning prylar i Kyrkbyn och noterat stjärnhimlen.

Kommentarer
Postat av: Sayo

På nåt sätt så försvinner känslan man hade i lördags ganska snabbt när man landat på jobbet igen i veckan...

2012-09-05 @ 22:54:41
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0