Fredag den 12 april 2013

En oväntad semesterdag mitt i veckan är alltid välkommen. I onsdags gick jag direkt från jobbet till tåget och åkte upp till Stockholm. Blev upplockad av Yingis Khan (”Daniel” i vanligt tal) i nyservad bil, fick en sightseeing genom skymningsstaden och plockade upp sushi i Sundbyberg innan vi åkte hem till lyan. Började titta på en handfull filmer som alla var usla och fått lågvattenmarkeringar på IMDB. Till sist vände det när vi slog på Sinister – riktigt kuslig om ni frågar mig! Gillade många av inslagen i den skräckfilmen, The Ring berörde mig inte alls och Paranormal Activity har sina kvaliteter, men denna är en liten favorit faktiskt.

 

Somnade till Scrubs, vaknade till mobilen. Var ute i frosten redan halv sju, mötte upp Lillebror på hotellet vid Bantorget, åt frukost och tog sällskap till Norra Latin. Hade sedan nöjet att få höra Lillebror inleda AT-stämman med sitt föredrag, och det gick rent löjligt bra för honom. Helt rätt publik förstås, bara en massa AT-läkare som kunde relatera till det medicinska och till AT-läkaren själv på scenen, och jag förstod på snacket efteråt att de var nöjda. Pelle dök också upp, vars Västergård vi bodde på i höstas, förstås kul att få träffa honom igen. Roligt också att få se rävbröderna jag gjort till Anders i storformat, de passade fint in i föredraget men på så stor duk som det var i aulan måste jag justera några detaljer märkte jag.

 

Om nu någon missat det så är detta min fantastiska Lillstrumpa:

 

 
www.andrasidansodergard.se
 

Kommentarer
Postat av: Sayo

Kan tänka mig att han är suverän som talare, speciellt för den publiken!

2013-04-12 @ 21:02:51
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0