Torsdag den 18 april 2013

Fick dra upp luvan mot regnet och blåsten när jag klev utanför lägenheten och fick tydliga novembervibbar. Tio grader varmt i luften dock, så det var mer av ett vårregn från mörk himmel. Åt restauranglunch idag, torsdagar innebär soppa och pannkakor på Äran, helt oemotståndligt en sådan här dag.
 
Ikväll har jag bakat, och det liknade pannkaka det med. Provade ett nytt recept på citronpaj, fastnade med folien på den ena men känner jag mina kollegor rätt så är inte pajerna orörda i många minuter efter att de satt sig så det gör inget. Fredagar innebär fika på jobbet, och imorrn är det alltså min tur. Det doftar alldeles ljuvligt i lägenheten just nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0