Onsdag den 23 januari 2013

Lång dag på jobbet; jag var ett zombievrak imorse, tittade på Dox-dokumentär sent igår kväll och drömde om skogsbränder hela natten. Lämnade till sist kontoret i bitande fjorton minusgrader nu ikväll, blev till en isbit innan bussen kommit och huttrade hela vägen hem. Och alltså den känslan, när man mitt i allt kommer på att man har ett badkar att sjunka ned i; helt oslagbar.
 
Har precis lekt hobbykock och gjort sämsta kräftsåsen hittills, hoppas att pastan inte suger åt sig så mycket av den. Nu ska jag äta den hälft som inte blir matlåda och så ska jag tappa upp det där badet. Sedan får ni inget vettigt ur mig förrän tidigast imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur blev det med det där skåpet i badrummet? Fick du till hyllorna? Vi har också svinkallt, men soligt. Skippar badet och tar en varm dusch istället. Kram

2013-01-23 @ 21:01:54
Postat av: Alma

Mja, låt oss kalla det fortsatt luftig design... Tänk vad man vänjer sig. Tyckte senast igår att jag borde ta tag i det och åtminstone sätta dit dörren, men det kommer säkert att gapa öppet ett tag till.

2013-01-23 @ 21:09:13
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0