Torsdag den 3 januari 2013

Det håller inte att dricka kaffe sent om kvällarna, hur gott det än är, så jag slog i mellandagarna till på en tekanna från Kobbs. Alldeles lagom stor för att brygga en jumbokopp av det blask jag ska försöka vänja mig vid, det där som doftar så gott men smakar så lite. Tydligen var det någon slags kampanjpaket som jag hade missat, för med kannan följde hur mycket te som helst; sju påsar, en årsförbrukning. Det blir till att ligga i.
 
 
 
 
Blir en repris av gårdagen ikväll. Då lagade jag middag när jag kom hem, dog lite i soffan en stund och såg på Big Bang Theory. Sedan letade jag fram P3 Dokumentär, pytsade upp målarfärg och gav mig på sovrumsväggarna. Ska bara samla lite energi först...

Kommentarer
Postat av: Mia

Yes! Tebuffé när jag kommer nästa gång alltså. Vi kan ordna vår egen Afternoon Tea, eller hur? Det lutar ju fortfarande åt att vi kommer ner på sportlovet. Självklart är du välkommen upp tidigare (hur nu det här kan vara upp...) Kramar

2013-01-04 @ 15:44:50
Postat av: Alma

Givet! Kommer du en onsdag tar vi Brogyllens istället, är sugen på den.

2013-01-04 @ 19:18:44
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0