Måndag den 3 juni 2013

Blogg.se verkar ha flippat ur en smula, har lösenordsskyddat alla mina tidigare bloggar (har tagit död på ett antal genom åren), och när man nu går in på almadrakeritar poppar det upp en ruta om att krävs lösenord för almadrakeskriver. Vilket ju stämmer, men det är fel blogg. Klicka bara avbryt så kommer ni in här som vanligt. Förresten verkar bakgrundsapan ha försvunnit i samma veva, men jag ska försöka fixa båda sakerna så snart jag kan.
 
Det har varit en tokigt seg måndag. Eftersom jag helt vänt på dygnet under helgen (vet sedan tidigare att jag konstigt nog inte fixar att resa i österled) så gjorde jag allt för att klubba mig natten till idag. Kom på att jag hade gamla insomningstabletter i medicnskåpet och svalde en, sekunden senare slog det mig varför jag fortfarande har kvar dem: tyckte inte de fungerade avslappnande nog, utan blev bara dimmig i huvudet hela dagen efter. Har därför gått runt med jetlag och sömnpillerdimma i skallen hela dagen, drack så många koppar kaffe att händerna skakade när jag skulle signera papper men inte hjälpte det mycket. Hittade ändå lite reservkrafter längst in, kanske för att det var kul att återse kollegorna efter semestern, och lyckades faktiskt få en hel del gjort på kontoret.
 
När man inte sover om nätterna får man hitta på sysselsättning. I lördags natt gjorde jag denna, efter att ha sett det i en tidning. Tag valfri pocketbok, min De SMå Tingens Gud har jag aldrig orkat igenom och den hade lagom gulnade papper efter ett liv i fönster, och vik sidorna till trekanter. Det tog sin tid att vika 300 sidor, men nu är papperskonsten klar. Jahopp, och nu gör man vaddå med den...?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sayo

Skumt att bloggen gör så, nåja jag hittade in iaf. Ni verkar ha haft en finfin resa! KUL!

2013-06-03 @ 21:06:35
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Alma

Kommer kanske en sammanfattning med lite bilder, får se. Men ja, vi har haft det kalasbra!

2013-06-03 @ 21:42:22
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0