Onsdag den 26 juni 2013

Uppdaterade Facebook, och skrev om hur det var den vinglösa kiwin Dave som introducerade mig för The Tallest Man on Earth. Om att det kändes lite märkligt - inte bara för att han är den längsta människan på hela jorden, utan för att han även är svensk. Kände igen rösten men hade missat honom, och det krävdes en nyazeeländare för att jag skulle få upp ögonen. Skrev att det är därför man ibland måste resa till andra sidan jorden; för att upptäcka att det bästa i livet inte alltid är så långt bort. Ibland har det funnits här hela tiden. Skrev också att låten 1904 helt dominerat min dag, och att lusten att få resa, upptäcka och sedan återvända hem igen än en gång har vaknat till. Och så avslutade jag med en bit av låttexten.
 
 
When the leaving is hard but you go now
And you feel what you drag across the floor
Because something with these trails are just different
Since they shook the earth in 1904
 
 

Kommentarer
Postat av: EK

Visst är han underbar! Fick äntligen se honom i Sthlm i början av året och jag dog lite. Han har en otrolig röst och är fantastisk på många sätt och dessutom otroligt underhållande på scen. Men jag trodde också han skulle vara längsta mannen på jorden. Superkort och liten, men nog så bra haha! Kram

2013-06-26 @ 21:45:54
URL: http://myranhumlan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0