Fredag den 22 november 2013

Jag tänker mig att det var åtta sena septemberkvällstimmar jag fick tillbaka i onsdags. Sov bara några timmar den natten, standard numera, och fick därför släääpa mig ur sängen när tvättpasset drog igång klockan åtta. Det blev tvätt och det blev städning, och vid lunchtid kom Suzana som också tagit flexledigt. Med sig hade hon hamburgare från O´Learys och andra säsongen av 2 Broke Girls, och med det roade vi oss sedan resten av dagen. Iklädda mysbyxor, och då och då med en liten tanke på kollegorna som jobbade på kontoret. Kändes obeskrivligt lyxigt, men vi var samtidigt så värda den där dagen. Det blir fler Tjugonde November i framtiden, det är ett så lyckat koncept.
 
Två arbetsdagar till på det, och nu plötsligt fredag igen. Det går att leva med. Hämtade ut en canvastavla som jag beställt, ett fint naturfoto av PJ, och har sedan dess legat på soffan och käkat Fazerchoklad, och läst sagor på nätet. Är det för sent att göra renskavspanna nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0