Måndag den 25 november 2013

På något obegripligt vis har jag lyckats boka upp varenda dag fram till julafton. De få dagar det inte är aktiviteter lär det istället bli jobbkvällar, en av de tyngre perioderna väntar. Jag gillar det, det känns bara lite obegripligt, jag uppfattar mig annars nu för tiden som en snudd på obokad varelse (i stor kontrast till tidigare år).
 
Jag trodde ett tag att jag battlat färdigt med printern, men icke. Till sist blev det good enough. Har man inte sett originalet tror jag inte ens man reagerar, men det är helt sjukt så måga timmar jag lagt på det... En delseger är att man nu kommer åt den via den stationära datorn, men det är en tillfällig lycka eftersom den snart drar sin sista suck.
 
Gick ned i källaren och tog ut min frustration på tvättbokningstavlan. Man har inte kunnat boka det sista passet den 30:e på evigheter eftersom hålet för tvättlåset varit buckligt. Jag tog med en tång och en skruvmejsel. Nu är det visserligen buckligt på andra vis, men det gick att pressa in tvättlåset.
 
Imorgon inleds en liten tågluff i Östergötland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0