Måndag den 7 oktober 2013

Märklig dag, möten avlöste varandra, sedan lunch och expeditionsöppet och till sist ett institutionsmöte. Klockan var efter 16 när jag till sist satte mig vid skrivbordet för att börja jobba. Hällde i mig tillräckligt med kaffe för att hålla ut till midnatt men tvingade mig hem vid 19. Lätt darrhänt.
 
Har målat naglarna med rosa lack - ingen är mer förvånad än jag. Har alltid tyckt det varit en mesig färg, men nu: rosa köksvägg, delvis rosa porslin, rosa kudde, förvaringsbox, orkidéer. Jag tycks ha ändrat mig, som accentfärg är den hur fin som helst. Naglarna blev dock inte bra, ska gräva fram ett ljusare lack att måla över med.
 
Skickade ett lyckligt "Portalkran!" till Nikke. Goddammit autocorrect! Piratkram, skulle det ju vara. Nikke blev dock glad, han förklarade det synonymt med "bockkram" och alla var nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0