Fredag den 18 april 2014

 
 
Jag tror, att anledningen till att jag hela tiden kommer tillbaka till tanken om att illustrera utanför den egna arkivhurtsen, att få armbåga mig fram till förlag och att behöva fundera på hur färger återges i tryck, det är att jag någonstans längst där inne ändå tror att det faktiskt skulle kunna gå. Där, under alla lager av känslor att det är för stor konkurrens och för svårt och alla andra är så mycket duktigare och inteskaväljag. Jag kanske ska.
 
Har nu blundat och klickat på skicka och inlett ett trevande försök till kontakt. Apor och barnkammarbild är först ut. Ett anatomiskt korrekt hjärta också. Det kanske är symboliskt. Tacksam om ni hanterar det varsamt, Bonnier. 

Kommentarer
Postat av: Sayo

*fingers crossed*

2014-04-18 @ 12:04:41
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0