Fredag den 25 april 2014

Ringde upp mamma imorse och sjöng "Ja må hon leva" för henne, med morgonröst, lite raspigt blev det men på mammors vis blev hon glad.
 
Suzana och jag tog långlunch idag och gjorde Kungsgatan. Började på nyöppnade In-Ex som bytt trång, gosig källarlokal med valv och buckligt golv mot fräsch och ljus butik i hörnet vid 7-Eleven. Fick med oss en tung kasse därifrån, fylld med block, pennor och penslar. Stannade till på TGR, klämde på allt i hela affären och avslutade med Mickey D. Tog med oss käket tillbaka till campus och satt inne på mitt kontor och doppade pommes frites i ketchup, lyssnade på musik och pratade. Allt på en tvåtimmarslunch, jag tror vi har skapat ett koncept. Från och med juni är vi på olika arbetsplatser, då får det bli favoritfredag en gång i månaden. Det är en härlig känsla att mitt på dagen få lämna arbetet, andas pollenstinn luft och uppspänd tavelduk och återvända fylld av energi.

Kommentarer
Postat av: Sayo

Hipp, hipp, hurra till Rita idaaaaaa! (hälsa)

2014-04-25 @ 22:54:05
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0