Måndag den 13 januari 2014

Shit pommes, jag är ett vrak... Segade mest runt hela helgen, och vände ofrivilligt på dygnet _igen_. Det blir så om man aldrig somnar, så jag borde förstås ha tagit en tablett igår men missade det fönstret i mina försök att somna självmant. Till sist var det för sent. Sov ett par timmar imorse, kom till jobbet som en zombie och hade nog sjukskrivit mig idag om det inte var för att vi hade årskörning nu i eftermiddag och jag hade möten inplanerade. Jäkla sovklocka att ställa till det!
 
Tog med mig lite jobb hem och gick tidigt, och köpte en semla som tröst.

Kommentarer
Postat av: Sayo

Semla är alltid bra

2014-01-14 @ 23:55:33
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0