Tisdag den 25 mars 2014

Tog bussen ut till Partille efter jobbet, Jenny gick på föräldramöte och jag höll ett öga på kidsen. Tur att de är mysiga att umgås med. Nioåriga My hade fått veta att jag målat en Gollum och räknade därför med teckningar i Sagan om Ringen-stil... Hon var dock för trött för att rita, vi spelade spel en stund men sedan ville hon se på TV under en filt. Fyraåriga Charlie kröp upp i knät och tittade på Alfons, sedan ritade vi dinosaurier och spelade fler spel. Eftersom han började bubbla om teckningar så snart jag kom innanför dörren så frågade jag om han kunde rita: "Jaa!" svarade han lyckligt, "fast bara kludd! Och en fyrkant. Och ett dubbel-W". Sötnosen. 
 
När Jenny kom hem igen gräddade hon våfflor, våffeldag som det är. Inte så pjåkig tisdag får man säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0