Tisdag den 8 december 2015

Satt uppe och ritade halva natten. Lade ned pennan och fick för mig att jag skulle laga lasagne. Drog fram allt, insåg att klockan var halv fyra på morgonen och stuvade tillbaka in i kyl och skåp igen. Någon måtta får det vara på galenskaperna.
 
Försov mig till starten för morgonens frukost. Såklart. Fick ansluta lite sent, och hann kvalitetsumgås en stund ändå.
 
Nu ikväll har jag och Jenny varit på teaterföreställning i Stenhammarsalen, "Liv Strömquist tänker på dig". Fyra skådisar, om kändisrelationer och kärleksförhållanden, baserat på Livs seriealbum. Jenny kände Anton på scenen och det var en riktigt bra pjäs, väldigt rolig. Som vanligt fick jag mersmak och ville genast se en teater till, alternativt bli scenarbetare.
 
Sa hejdå till Jenny. Det har blivit en del sådant nu på sistone, både på jobbet och privat. Jag gillar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0