Tisdag den 17 mars 2015

Tiden går fort när man har enormt roligt.
 
Sedan sist har det hunnits med ett antal caféhäng, både efter jobbet och i frukosttappning. Jag har haft kollegor på middag, jag har varit på improvisationsmusikal på 2Lång (sjukt underbart!) och jag har hälsat på Mills med familj i Vintrosa. Hur skön helg som helst, fick leka familjeliv med henne och kidsen, hennes Alva är min guddotter och det är ett ljuvligt barn. Har lekt fiskar i havet, klistrat hundra rosa klistermärken på papper, hoppat studsmatta och byggt med lego. Söndag morgon vaknade jag av att hon klappade mig på kinden, sedan kröp hon ner under täcket och småpratade innan det blev morgon-TV och lek i soffan. Fick nybakat bröd och så mycket kaffe jag orkade dricka: kände mig bortskämd. Innan tåget gick hemåt hann Lillbror bjuda mig på sushilunch i Örebro, och han och Lottis fick med sig en trave böcker var. Typiskt bra helg.
 
Vid sidan av det: ett dagjobb, förstås, och en kvällssyssla bestående i att paketera böcker att posta till de som beställt och att snacka med Staffan om nuvarande och framtida bokidéer. Jag ska bara klura ut hur jag ska få tid till allt, löser jag bara det väntar ett spännande år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0