Tisdag den 3 mars 2015

P4 Halland tog sig ett morgonsnack med författaren till Fiskeoturen; jag blev själv sugen på att läsa om den, det är gott betyg. Jag satt i soffan under tiden, klamrade mig fast vid en tekopp och log fånigt medan jag lyssnade. Fortfarande smått ofattbart att vi nu har en bok.
 
Morgonjobb på Lindholmen, sedan via Tillämpad IT och båt över älven till Johanneberg. Sist Ladokworkshop i Vasa. Hade svårt att koncentrera mig, tankarna var i boklådan.
 
Mötte upp med Malin & Maria efter jobbet, hamnade på nya Waynes i Nordstan och pratade ikapp. Kikade in på Akademibokhandeln men där rådde bokreakaos, vi ger det någon vecka.
 
Den sista delen av kvällen ägnas åt att signera och paketera böcker, och skicka iväg över landet. Den kartong jag fick av Idus i förra veckan är snudd på slut, jag måste få tag i fler nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0