Torsdag den 26 november 2015

Min tur att vara Fika Master på jobbet denna torsdag, en ny tradition som införts. Jag hade tänkt göra det enkelt för mig och handla från Ester Mosessons, men så hade Hanna skrivit en så himla gullig presentation av mig och mailat ut till alla att jag fick prestationsångest. "Warm and fuzzy person", det kräver liksom hembakat det.
 
Gjorde precis det jag inte tänkt göra; improviserade. Höftade till en vanlig kladdkaka, dubbel sats, och så vände jag ned en stor påse frusna hallon. Hur himla gott som helst ju! Smeten var ljuvlig så jag hade det på känn, och avdelningen gillade. Gott så.

Kommentarer
Postat av: marwa

Härligt när det blir ett lyckat resultat när man får feeling i köket!!

2015-11-27 @ 11:01:22
Postat av: Anonym

Haha, jaa! Varierande framgång. Mvh Alma

2015-11-29 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0