Tisdag den 19 januari 2016

Full rulle som vanligt, jag gillar det.
 
Här kommer man verkligen direkt in i ett sammanhang. Licensiering av prästerna Michael och Kristina nu ikväll, i Southwark Cathedral. Delar ur kyrkorådet, familjen och personalen, i en fantastisk katedral. Nu får de utöva sitt prästerskap söder om floden. Hölls en liten mottagning efteråt, jag skakade tass med folk. Efter 1½ glas vin och en paranöt tog vi Jubilee Line hem igen.
 
Kameran fokuserar inte och fotografen lutar, men nog ser man ändå storheten i katedralen
och de glada volontärerna längst ned.
 
 

 
Nyduschad nu, och därför skär som en marsipangris. Jag menar ros. Jag menar gris.

Kommentarer
Postat av: Chrissy

Åh vad roligt att få följa dej. Du är en bit bort men ändå nära. Hurra för den trevliga starten du verkar ha fått. Kram från slätta

2016-01-20 @ 20:01:02
Postat av: Mia

Så kul med en så varierad vardag tänker jag! Kram

2016-01-20 @ 20:38:47
Postat av: Alma Drake

Många kramar till er Chrissy och Mia! ❤️

2016-01-21 @ 00:42:02
URL: http://almadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0