Tisdag den 7 juni 2016

Ok, lite av en fail, det får erkännas. Kammade till mig imorse men blev ändå hemskickad halvvägs in i dagen. Hann dricka kaffe och jobba lite, hann nosa på världen utanför och hann umgås lite med kollegor, som jag har saknat. Sedan sov jag hela eftermiddagen, medan åskovädret rasade utanför fönstret. Jag tror det kan ha varit en vändpunkt, känns så. Fortfarande trött och sliten, men frisk.
 
Grannarna grillade på taket, jag joinade en stund medan tvättmaskinerna snurrade. Sedan uppkrupen i en cafésoffa medan torktumlaren tumlade. Sista timmarna har jag ägnat åt att ligga uthälld som en sjöstjärna på nytvättade lakan och lyssna på repriser av Tankesmedjan, medan sommarkväll blivit sommarnatt och medan kvarterets alla långbenta harkrankar flugit in genom det öppna fönstret. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint beskrivet; "uthälld som en sjöstjärna"! :-D

2016-06-08 @ 07:39:25
Postat av: Anonym

Försök att ta dig tid att komma igång långsamt nu när du har varit så dålig. Så du inte får bakslag./Elisabeth

2016-06-08 @ 07:40:56
Postat av: Anonym

Försök att komma igång långsamt nu när du har varit så dålig. Så att du inte får ett bakslag./Elisabeth

2016-06-08 @ 07:42:12
Postat av: Anonym

Försök att komma igång långsamt nu när du har varit så dålig. Så att du inte får ett bakslag./Elisabeth

2016-06-08 @ 07:42:36
Postat av: Anonym

Försök att komma igång långsamt nu när du har varit så dålig. Så att du inte får ett bakslag./Elisabeth

2016-06-08 @ 07:43:05
Postat av: Alma

Ok Lisabeth - hela fyra kommentarer måste man ta på allvar.

2016-06-09 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0