Tisdag den 9 april 2013

Tiokaffet dracks på balkongen med utsikt över älven, och på eftermiddagen bjöd Emil på överbliven lic-tårta. Inte så pjåkig tisdag ändå. Fick förklara konceptet prinsesstårta för de utrikiska, kunde konstatera att svenskar är väldigt förtjusta i det av någon anledning.
 
Hemma i trapphuset doftade det vitlöksbröd när jag kom hem, helt oemotståndligt, så det bjöd det här hushållet på också. Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, med CBS 60 Minutes i bakgrunden och datorn i knät. Om jag sedan bara kan bestämma mig för vilket papper jag ska använda, tusch eller akvarell, så tror jag att jag ska göra klart Hasses beställning på en plugghäst.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det låter härlig, både med utsikt över älven och vitlöksbröd.

2013-04-10 @ 00:03:55
URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Sayo

Jag blir nyfiken på plugghästen :D

2013-04-10 @ 21:30:15
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0