Torsdag den 23 januari 2014

Pannkakslunch med kollegorna, för att på distans fira Lillebrors födelsedag. Grattis älskade Sockan!
 
Resten av dagen är en jobbkoma från morgon till sen kväll, men jag fick oväntat en påse Mozartchoklad av en lärare, väldigt gulligt gjort. Jag var hjälte resten av dagen sedan, bjöd alla jag såg på gotter. Fick förresten frukt av en annan lärare, och en lurig min. Stora bortskänkardagen.
 
På eftermiddagen tog jag en kort avstickare till Wieselgren och tryckte in vaccinationer, en i varje arm. Britt som jobbar där har 40 års erfarenhet och är inte bara genomtrevlig utan ger helt smärtfria sprutsstick, hon är helt enkelt en fena på det hon gör. Det läskigaste var plåstret efteråt,på TBE-sidan är det genomskinligt och kryllar av fästingar - yikes!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Va lustigt, våra småbröder delar födelsedag :-)

2014-01-23 @ 22:58:23
Postat av: Alma

Det tycks bli bra folk av de som föds den dagen.

2014-01-25 @ 11:55:12
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0