Torsdag den 4 februari 2016

Halva onsdagen käkades upp av att sitta i storgrupp: Skype-möte om krisberedningsplanen, följt av vanligt veckomöte. Försökte lappa igen hål hela eftermiddagen, vilade hemma i lyan ett par timmar och så Ung i London på kvällen. Bra uppslutning, många kanelbullar gick åt. Lämnade eftersnacket på The Chapel åt ungdomarna och satte mig med bokbilderna istället.
 
Tröttast i stan när klockan ringde imorse, helt obegripligt. Eller, kanske inte. Lägger ändå en effektiv torsdag till handlingarna, skön känsla. Åt nybakad kanelbulle till eftermiddagskaffet, oj oj så gott. Tog en repa på Edgware Road och nu är jag som vanligt parkerad på sängen med datorn i knät och papper spridda omkring mig. Cred till Alex som fortsätter att fråga om jag ska med till puben trots att jag nästan alltid tackar nej. Så även ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0