Natt mot fredag den 27 maj 2016

Märkligt hur inspiration och bokbyggarsug så ofta slår till när man lutat sig tillbaka och mentalt börjat förbereda sig på att sova. Hopplöst ju. Nu ikväll fanns inget annat att göra än att ta upp penna och papper och börja skissa.
 
Efter en period av fritid (som jag har njutit järnet av!) är det dags att sparka liv i ett av bokprojekten igen. Håll i hatten, nu ska det på allvar bli bilderbok av planerna som funnits i ett år. Min sommar är räddad, och jag hoppas i hemlighet på lika många regniga dagar som soliga, det ger skapar-ro.
 
Egentligen ville jag skriva om att öva på elaka skratt uppe på orgelläktaren, men det blir ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0