Torsdag morgon den 25 oktober 2012

Man skulle kunna sova nu, det skulle man absolut, men det här är bättre.
 
 
Vara vaken, se natten passera, titta på alla polisutredningsserier som kanalerna hittat på. Skissa, läsa bok, läsa bloggar. Inse att det blir vintertid på söndag, jag som inte kommit över förlusten av augusti ännu. Sortera, fundera på sommarresa, titta upp ibland på ett glest regn och dricka te utan te (vatten, mjölk, honung, inga teblad). Jag såg bestämt en snöflinga på väderrapporten tidigare, tecknad mellan två regndroppar. Snart vinter.
 
Efter senaste uppdateringen verkar bloggen numera gå med på centrerade bilder och vänsterställd text - det som vi varit mest osams om tidigare, underbart!
 
Nu friskar regnet i, spindeln på utsidan har nog nätrenovering att ta tag i imorgon bitti.
 
Måste försöka hitta ett nattjobb, det här är min bästa tid på dygnet. Just nu är nattvakt det enda jag kommer på, med inspektionsrundor på industriområden och en schäfer i släptåg. Njae. Kanske är det bra såhär.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

En tur till Himmelsby kanske.

2012-10-25 @ 19:03:31
Postat av: Alma

Vackert namn och fint folk - ja, det ligger på önskelistan.

2012-10-28 @ 11:36:48
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0