Söndag den 23 september 2012

Sover halvdant om nätterna, och med många drömmar fortfarande snurrande i huvudet när jag vaknar. Det är lite tufft just nu.

 

Det har därför blivit en ombonad helg; gömd för omvärlden har jag kurat i soffan, lyssnat på regnet och ätit potatisgratäng. TVn visade Avatar på lördagkvällen, Lillebror och jag fick NY-vibbar på varsitt håll i landet.

 

I fredags flexade jag ut från jobbet redan innan lunch, hann jobba ett par timmar och ha teammöte men sedan åkte jag i regnet in till stationen och mötte upp mamma vid tåget. Köpte med två kartonger lunchsushi hem till lägenheten och fick några kvalitetstimmar innan hennes vändande tåg gick. Gillar snabbvisiter de gånger det inte finns plats för en hel helg.

 

Idag kryssade jag fram på IKEA, köpte en duschdraperistång som nu vägrar att fälla ut sig tillräckligt långt för att kunna sättas upp. Tråkig attityd tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Sayo

Mycket tråkig attityd! I övrigt låter det som om du hade behövt en badtunna. Du får leta upp nån i din närhet när du inte hinner hitåt!

2012-09-24 @ 20:09:33
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Alma

Får lägga mig i badkaret och blunda, sedan fattas bara ett glas vin i handen och en äng att titta ut över.

2012-09-24 @ 21:17:49
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0