Tisdag den 10 september 2014

"Eftersom ni tvingats lämna det goda Hisingslandet så bjuder vi på en kopp kaffe."
// Socialdemokraternas fina lilla fikabord, alldeles där Älv-Vira löpte in till piren på fastlandet.
 
Tidig jobbmorgon, följt av tidig frukost i Linné med mina favoritskåningar. En timmes kvalitetstid och två mackor senare var jag på väg till vårt andra campus för en heldag vid skrivbordet. Därifrån direkt till Hagateatern och genrepet av Exkluderad med Jenny och hennes kollegor - enormt trevlig kväll, tacksam för att jag fick snylta in mig i sällskapet. Älskar teater. Höll på att snubbla över en pundare (teaterlingo för stor, tung pryl) och blev alldeles varm i hjärtat. Måste få in en fot någonstans, jag vill jobba före och efter för att under föreställningarna få sitta i kulisserna eller på en undangömd stol i publiken och veta hur mycket som ligger bakom varje genomtänkt detalj.
 
Buffade upp apkorten på FB för att Jenny skulle se utbudet, och vips hade jag fått nya beställningar. Väldigt roligt! En apa i taget ska jag erövra världen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hoppas kunna få köpa med mig några hem när jag kommer! Kram

2014-09-18 @ 21:44:58
Postat av: Sayo

Heja apan!

2014-09-18 @ 23:15:22
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0