Onsdag den 5 september 2012

Dagarna bara försvinner, och samtidigt har de inget slut. Märkligt detta. Sprang från ett möte till bussen och hann precis i tid till besiktningen. Det tittades och mättes, garderobsdörren skruvades fast och jag fick löfte om ny spis och ny golvmatta i kök/hall. Bra det, då kan jag måla om socklarna utan alltför mycket precision. Tummen upp för ny väggfärg också, hämtar rekvisition i nästa vecka och planerar etappmålning i höst.
 
Har fyllt ett par kassar och väskor med köksprylar, men jag vill inte kalla det att ha överblick än. Sitter nu med datorn i knät och jobbar framför TVn, Excel trilskas så rätt saker blir inte gjorda. Svarar på mail emellanåt och tänker att det snart måste vara slut med övertidsjobbandet, jag börjar ledsna. En halvtimme till, sedan blir det film.

Kommentarer
Postat av: Sayo

Film låter som en trevligare plan! Hoppas du sitter och kollar för fullt nu

2012-09-05 @ 22:55:24
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0