Onsdag den 8 januari 2014

Trots den 36:e timmen som vaken fick jag tvinga ihop ögonen igår kväll. Sov sedan som en nyklubbad säl tills klockan var fem imorse. Då gick jag upp, käkade päronkräm, hängde framför skräpig TV och åkte till sist till kontoret, bara för att konstatera att kaffet var slut i Selectamaskinen.
 
Undrar om den totalsabbade sömncykeln är bruten nu. Fick nyss något slags hjärnsläpp och kokade mina ägg i 14 minuter. Det gick ändå, det gjorde det, men de var rätt kompakta att äta. Är kanske inte helt på banan än, men det _känns_ fantastiskt!
 
Snackade lite med min schweiziske vän Morris på FB, har lite svårt att fatta att det var sex somrar sedan jag luffade i Europa och hamnade i hans Zürich. Repris i sommar kanske? Eller nä, finns varken semesterdagar eller pengar kvar till det, får nog bli ett västkusthäng i juli och en kollovecka i Öskevik.
 
Har fått ett provtryck på ett vykort som tyvärr inte blev så bra, måste klura lite till och se om jag kan få fram skarpare färger, kanske räcker det med lägre ljusstyrka. Eller ett annat tryckeri. Lite småfix kvar alltså, men snart finns det ett vykort med en apa på att köpa om allt går som planerat!

Kommentarer
Postat av: Sayo

Go apan!! :D Ska bli kul att se!

2014-01-09 @ 19:11:26
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0