Torsdag den 8 maj 2014

Infomöte om förkunskapskrav i kursplaner hela eftermiddagen, på Viktoriagatan. Hann förstås inte äta lunch, åkte direkt från Lindholmen, men fick fika så det gick ingen nöd på mig. Slog mig ned på Espresso House efteråt och jobbade lite till, i väntan på kvällens After Work. Sedan ringde Charlotte och vi beslöt oss för att skjuta upp den, två av fyra hade fått förhinder eller förkylning. Det passade mig bra, jag kunde jobba ytterligare lite och har sedan dess lyssnat på P3 Dokumentär samtidigt som jag plockat upp det gamla bokmanuset som i vanliga fall ligger och dammar igen i en digital mapp. Jag plockar upp det ibland, filar till något och skriver lite, och sedan somnar det igen. Jag kanske skulle göra ett ärligt försök att få till en story, det är trots allt väldigt kul att skriva men det blir mest scener staplade på varandra, finns ingen sammanhållande tråd eller ens en historia. Fungerade förvånansvärt bra att lyssna på dokumentärer samtidigt, bra kombo det där. Just nu: nazisträttegångarna i Göteborg, på 80-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0