Onsdag den 1 oktober 2014

De otaliga frukostarnas vecka.
 
Inledde med Shannafrukost, halvvägs in blev det frukost med Erik som jag träffade senast i juni och innan dess inte sett på flera år, och så kulminerade allt i en bjudfrukost på Incontro tillsammans med kollegorna på torsdagen. Mycket nöjd med det upplägget.
 
Ägnade fredag eftermiddag åt att botanisera på Bokmässan, stort älsk på den tillställningen. Massor av folk förstås, sorligt och ont om syre men samtidigt så härligt. Gick därifrån full av inspiration.
 
Den här veckan inleddes med konferens på S:t Jörgen. Väldigt trevligt, lyxbodde ensam i ett dubbelrum, åt löjligt god mat och hade bra diskussioner tillsammans med vår systerinstitution. Ett Ladokmöte igår eftermiddag, sedan ytterligare några timmar på kontoret, sist av allt slocknade jag i soffan. Det gjorde inte under för min nattsömn kan jag säga, som just nu nästan är obefintlig. Inatt inte mer än två timmar, och så har det varit sedan i söndags, kan det vara fullmåne? Något är det som ställer till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0