Onsdag den 4 mars 2015

Jag och Daniel sitter i bilen när en hare panikvänder in framför hjulen. Snabb inbromsning, palten klarar sig.

 

Jag: "Oh, det var nära! Vad hade vi gjort om det blivit kaninmos?"

Daniel: "Tofflor."

 

Sedan ville han följa GPS:en utan att titta på vägen. Moto är min farligaste och bästa vän.

 

Det blev sushi efter jobbet, och en snabb titt på nya lyan. Sedan åkte vi ut till IKEA för att byta ett par grejer; blev sittande i världens segaste kö till återbudsdisken, drack Kamprads kaffe och fnissade åt våra egna skämt. I övrigt var det rätt tyst där bland väntarna. Kunde till sist ta ett varv i varuhuset och hamnade i kassan de sista minutrarna innan stängning. Blev körd hem till porten, Daniel åkte för att köpa frukostmat (bröd och jättemaränger) och jag tog tag i bokbeställningar. Sedan ringde min författare, och det blev en massa boksnack. Har svårt att koncentrera mig på annat just nu, det är bara en massa boksnurr i huvudet , och det är fint att kunna prata med någon som har det precis likadant. Håll i er bokvärlden! Det här är bara början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0