Tisdag den 26 april 2016

Lyckad foggning, tror vi. Lite besviken på att jag inte vaknade med tre ögon, eller en extra arm. Hade varit praktiskt.
 
Vernissage i vårt café nu ikväll, men jag bor ju här så jag tog mig en kik tidigare under dagen. Gick istället på nya tegelhuskantade gator ned mot Oxford Street efter jobbet, och hisnade lite över tanken på att jag faktiskt bor i England. Fortfarande en smula overkligt alltsammans.
 
Vårbal på lördag, och även om klänningen hänger i garderoben så behövdes lite smågrejer. Hittade ingen väska, men skor, armband, hårpryl, sjal. Viktigast: godisbox från Marks & Spencer till Suzana, den har varit out of stock på mitt närmaste M&S. Snart Göteborgshelg, längtar till tusen!
 
Nu ska jag knåpa ihop ett följebrev. Känns som att det börjar bli dags att försöka synas lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0