Tisdag den 22 mars 2016

Bilderna till den senaste boken skickade jag in vid halv fyra, natten mellan söndag och måndag. London sov. Den bild som ska vara på insidan av pärmen sitter jag med nu, inskick inatt, sedan har förlaget allt de behöver.

 

Att få göra böcker är fortfarande det roligaste jag vet, men stundtals sliter det på kroppen. Lite som att få en jättekram av en pandabjörn. Ren lycka, och gosig päls runt omkring, men efter några timmar börjar det bli svårt att andas, och klorna skär in i ryggen. Ändå värt det.

 

Pandakram. Det är grejer det. Nu kryper jag tillbaka in i den.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig!! Men hoppas att du kan få slappa lite snart.
Kram Elisabeth

2016-03-22 @ 18:48:50
Postat av: Alma

KRAM tillbaka Lisabeth!

2016-03-22 @ 22:31:48
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0