Söndag den 5 mars 2017

Lägger ett gäng fina dagar bakom mig. The Chapel med Ung i London, himla goa tjejer det där, och årets bästa sushi med Simon och Kristina, mitt emot Baker Streets underground. Jag har ätit Bagerisemla med Amelie, planerat bokprojekt med Åsa och Sarah på Foyles, hängt i grannarnas soffa. Varit på Borough Market med Alex och Erik, druckit öl, ätit take-away-semla från Bageriet sittande på Starbucks, fått blå drink på The Alchemist, och jordgubbsöl. En sista frukost på Coco Momo med Linnea, och ett antal sistakramar med kollegorna. Tänk att jag för ett drygt år sedan inte kände någon av dessa själar, nu känns de så självklara.
 
Resväskorna är packade om än inte stängda, det blir ett äventyr att få igen dem samt att se om jag får allt handbagage genom incheckningen utan anmärkning. Golv ska torkas, badrum städas, köksskåp tömmas. Taxin hämtar mig kl 02, sängen är redan renbäddad för nästa hyresgäst, jag kommer ändå inte att kunna sova något inatt.
 
Tack och hej London, vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: Sayo

Lycka till!

2017-03-05 @ 22:30:22
Postat av: Alma

Tack Sayo!

2017-03-11 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0