Lördag den 28 juli 2012

De senaste fyra dagarna har jag sett soluppgången tre gånger. I vanliga fall gillar jag det, men vid det här laget hade jag hoppats att dygnet skulle ha vänt sig rätt efter jetlagen. Tydligen inte. Mobillarmet ringde vid nio, då jag hade tänkt gå upp - nu hade jag istället inte somnat än. Stängde av det och gick till affären, sjöng hela vägen på The Frays "How to save a life", lite för högt inne på Coop tror jag, folk tittade.

Bakade en paj, lammfärspaj med chevre och mycket rosmarin. Det blir fin kvällsmat till hungrigt konsertfolk det.

Enligt yr.no ska det komma nästan 40 mm regn idag, håller tummarna för att det ska börja ösa ned snart så att vi slipper det senare ikväll.

Status: kolaseg, men vid gott mod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0