Måndag den 22 oktober 2012

Såhär såg det ut i lördags natt:
 
 
Finflicksbesök - Sanna och Hanna kom med bubbel och choklad, vi dukade fram ost &kex och när Malin väl kom förbi var stämning så god att den hördes ända ut i trapphuset. Jag karvade en lykta av en paprika, den var enklare att bära hem än pumpan. Det blev ingen utgång, men en taxi hem sex timmar senare.
 
Kalaslördag med andra ord, och en motsatssöndag. Seg till tusen, det var det iofs värt men höstsolen gick mig förbi.
 
Den här måndagen däremot, den har skrällt till och varit fylld av energi. Gick från jobbet först vid halv sju, så är det när man planerar frånvaro i slutet av veckan, och promenerade hem. Ändå uteblev soffkoman, jag lagade mat och pratade i telefon och tänkte framtid istället. Tänkte... kreativt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fick din brors bok i brevlådan i förrgår. Nu är den slut. Kunde inte lägga ner den, utsn var tvungen att läsa klart till dagens frukost. En bok som sätter sig och jag som op-syrra har lärt mig hur mycket som helst av de där sidorna. Kram

2012-10-24 @ 11:58:37
Postat av: Alma

Vad roligt att höra, jag ska vidarebefordra till författaren! Han blir alltid glad att höra att det i någon mån kan hjälpa sjukvårdspersonal.

2012-10-24 @ 15:32:38
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0