Torsdag den 12 oktober 2012

Kultur mitt i veckan minsann. Mötte upp med Jenny och Martin på Pustervik igår, jag och Jenny tog ett glas vin medan Martin slank bakom scenen för att förbereda kvällens gig. Klabbes Bank har släppt ny skiva: finfint som vanligt, 1½ timmes jazzande senare var vi inte mätta, hade gärna hört mer. Mest uppskattning från publiken fick låten "Cowboyhäst".
 
Två glas vin och att slarva på lokal en vardag är tydligen mer än jag klarar av, fick stanna hemma med feber idag. Verkar dock ha sovit bort den nu, trynade nästan hela dagen, vaknade för att ta emot IKEA-leveransen och somnade sedan om igen. Nu är jag vaken. Någon mer? Inte?
 
IKEA ja, att jag inte skulle handla fler möbler därifrån glömde jag bort när jag för några veckor sedan klickade mig runt bland varorna på hemsidan. Nu står bruna kartonger i köket, staplade på varandra och väntande på ett sug efter att skruva ihop dem. Möjligen har jag förköpt mig en smula, får väl skruva ned något annat och stuva undan.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, oh...jag vill också handla på IKEA och jag har också feber. Vi har så mycket gemensamt ; ) Krya!!

2012-10-12 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0