Fredag den 7 september 2012

Tjugosex övertidstimmar på nio arbetsdagar, ja-men-det-är-lagom. Har brottats med förkylningsfeber under dagen, bomullen i huvudet bara växte och vaddade till slut till allting, det blev fumligt och fel.
 
Så jag kapitulerade. Lämnade jobbet strax innan sex, bar reseryggsäcken fullpackad bort till nya adressen men åkte sedan hem. Suzana tipsade om juice på granatäpple så det dricker jag. Själv ordinerade jag stekta kantareller och lite godis, var för sig. Filt. Och film. Simon och ekarna, är inte så förtjust i den unge Skarsgård men det kan göra detsamma, jag somnar nog ifrån den ändå.
 
En fredag har nog aldrig varit mer efterlängtad än denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0