Torsdag den 20 september 2012

Man är aldrig så oattraktiv som i frisörstolen; en stark lampa mot ansiktet, blött hår som klibbar mot kinderna och en svart skyddscape tätt åtsmitande om halsen. Jag genomled det idag, och blev klippt, och tillräckligt nöjd för att gå tillbaka.
 
Det var bredd på känslorna under dagens expeditionstid. En blev arg, en annan började snudd på gråta. Jag fick lära mig allt om att undvika mönstring i den turkiska armén och jag fick till sist en inbjudan till indisk festlighet i helgen. Mycket kan man säga om jobbet, men det är åtminstone varierat.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hello. Men bildbevis på nya frisyren önskas. Ministarkbloggen är igång igen. Kram

2012-09-23 @ 15:43:44
Postat av: Alma

Njae, det är samma frisyr som innan, bara lite kortare och med luggtestar. Fint att Ministark vaknat till igen, det gillas!

2012-09-23 @ 19:34:53
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0