Fredag den 22 februari 2013

Medan Sverige var Melodifestivalrusiga var jag Skatteverksrusig, det var lördag kväll och det tog tre arbetsdagar. Sedan ändrade min ansökan status till "Avslutad" och vips var jag momsregistrerad, trots förväntad handläggningstid på 2-6 veckor. Heja Skatteverket! Jag har väl aldrig blivit så glad över beräknad preliminärskatt.
 
Från och med 1 mars i år har jag en bisyssla, och jag ämnar utnyttja det. Säkert blir det långsamt och försiktigt i början, men det känns spännande och roligt!
 
Ikväll skissar jag vidare på ett gäng rävar, äter gigantiska jordgubbar från Spanien och väntar på en vän.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sayo

Grattis! Ser fram emot att höra mer om bisysslan!!

2013-02-23 @ 20:03:10
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Malin

Spännande, här händer det grejer när man inte varit inne på ett tag :-)

2013-03-16 @ 20:18:08
URL: http://bluemalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0