Måndag den 25 februari 2012

Har umgåtts med Marwa hela helgen, och fått ny energi! Maxlunch och lite shopping, fikastopp, ett glas i baren innan bion. Mammas Pojkar, medioker. Hem till lägenheten, sen middagslax, drinkar, soffprat, någon slags chokladmousse. Fnissade oss till sömns och vaknade lagom till brunchen. Marwan åkte hem, jag slog mig ned på ett café, och så var helgen slut.
 
Idag har halsduken, den trekantiga gråa som når ned till naveln, stannat på hela dagen. Genom lönesamtal, expeditionstid, kvällsjobb. Den här måndagen har bara kunnat mötas invirad i stickat garn.
 
Nu ska jag knäcka den nyinköpta färgburken och måla hallpelaren svart, det har jag längtat efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0