Måndag den 11 mars 2013

I morgonens busskur var det omöjligt att läsa Metro i tre minuter utan vantar, då är det rejäl vinterkyla i stan. Efter lunchen stod vi på balkongen en kort stund och försökte omvandla lite av solljuset till D-vitamin.
 
Stor press på GU:s inloggningstjänster idag får man gissa, kom hur som helst inte åt Ladok förrän 16:55 så det blev en rätt sen kväll, det fanns en del att jobba ikapp. Måndagen till trots har det mesta känts lätt, och luftigt. Fick tuschpennor av Sanna som rensat sina förråd, de låg och brände i väskan hela dagen. Tria, bra grejer. Ska nog kunna sparka liv i de flesta av dem.
 
Slog till på min bästa snabbmiddag när jag kom hem, havregrynsgröt med russin. Jag tröttnar aldrig på det verkar det som. Lunchen var dessutom rester från lördagsmiddagen toppat med ett lass ruccola, då kan man köra halvslarvigt resten av dagen.
 
Målade en halv stol svart, och snyggade till bjälkens kanter med samma pensel. Nu har jag landat i soffan, Benjamin Button har precis börjat på Kanal 9, och jag försöker klura ut hur man ritar en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0