Söndag den 3 mars 2013

Fredagen innebar fri lek, sedan var det dags att viga tid åt Skatteverket. Igen. En heldag denna gång, och en lördag dessutom. Jag smet i förtid, har varit på tillräckligt många informationer nu. Är långt ifrån fullärd men känner mig tillräckligt på banan för att kunna skilja momssatser åt, nu är det dags att göra praktik av det. Någon dag, snart.
 
Solig söndag, och Hanna och Sanna kom över på kvällsmacka och snack över kaffekoppar. Jag gillar sånt.
 
Nu känns det i hela kroppen att jag borde ha gått ut en gång till innan natten, men jag har målarfärgsfläckiga myskläder på, jag låter kanske bli ändå.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åhå vad spännande.

2013-03-04 @ 22:07:59
Postat av: Alma

Mycket!
Eller ja, lite.

Nej förresten, det ÄR spännande, MYCKET!

2013-03-05 @ 17:38:38
URL: http://almadrakeritar.blogg.se
Postat av: Mia

Inte helt nöjd med att du tar nattliga promenader, stanna inne och mys istället : ) Kram

2013-03-05 @ 19:37:07
Postat av: Alma

Mia, jag minns när du skickade Lindahl efter mig i Ryd. Fina tider. Midnattspromenera kommer jag nog alltid att göra, men har jag överlevt alla år runt Stångån ska det nog gå bra här också. Kram!

2013-03-06 @ 18:49:12
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0