Torsdag den 28 februari 2013

Satt uppe inatt och tittade på Doxdokumentären om Pirate Bay, inte förrän halv två var den slut men jag kunde inte slita mig. Var en trött trasa idag men blev bjuden på både lunch och semla, kändes nästan oförskämt bra. Satt sedan med kontorsfönstret på glänt och lyssnade till måsar och båtar medan jag jobbade, inte så tokig dag trots allt.
 
Lillebror ringde, det blev lite företagsprat. Tvåtusentretton blir ett spännande år helt enkelt. Vi lade på för någon timme sedan, jag har målat resten av den tvärgående balken i hallen svart och hunnit ta en dusch och nu borde man egentligen kura ihop sig i sängen men vem har lust att sova när hela natten ligger framför en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0