Söndag den 5 maj 2013

För första gången kändes våren på riktigt i luften. Bilresa genom solvarma åkrar i en dryg halvtimme, sedan var vi framme vid Skårs Gård. Himla fint ställe, och det fanns våfflor att grädda. Jag, Hanna & Sanna brunchade i ett par timmar, och körde sedan vidare till Tjolöholms slott. Vandrade genom slottsparken och gjorde därefter en längre utstickare förbi tränande hästekipage, genom vitsippsskog och via en stenmur och terräng tillbaka till slottet igen.
 
Precis allt man kan önska sig av en utflyktssöndag.

Kommentarer
Postat av: Åsa o toktassarna

Den vi handlade på låg i hörnet 2 avenyn och 30th, alltså lite nordväst kan man väl säga. Whole foods hängde jag åxå på :)

Vad ska du göra, var ska du bo?

2013-05-06 @ 21:26:07
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Alma

Jag får leta lite helt enkelt, finns något som heter Fairway vet jag. Annars gillar jag Whole Foods, fin buffé! Ska bo på nedre Manhattan, vid Little Italy, och göra? Tja, mest njuta, och dricka kaffe ur jättemuggar, shoppa, hänga i parkerna (Central och High Line). Och se Lejonkungen!

2013-05-06 @ 23:36:17
URL: http://almadrakeritar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0