Fredag den 13 september 2013

En standardtorsdag, hoppade över lunchen när klockan blivit halv två och jag ändå inte ätit den. och så lämnade jag huset vid halv åtta. Mötte Pariya i Sannergårdshamnen, på kvällspromenaden med lilla dvärgpudeln. Pratade tills det mörknade.
 
Sovmorgon, yoghurt vid skrivbordet och fredagsfika i lunchrummet. Däremot ingen lunch idag heller. Kompenserade med en sushilåda på väg hem. In-Ex hade äntligen fått in ramarna jag beställt, satte mig fullastad på bussen och kom hem i god tid för att sitta på balkongen och kisa mot solen medan jag bläddrade i GP och åt laxnigiri. Hemma innan 18, vilken grej det är ändå, måste göra om det nästa vecka.
 
Och ja, jobbet tar all tid just nu och det börjar bli tröttsamt, men titta ändå vilka fina kollegor jag har som lämnar sådana här lappar! Jag var tvungen att ta med den hem. Den kan ligga där på skrivbordet ett tag, flyttas runt lite och sedan bli till papier maché när jag råkar spilla vatten över den. Så brukar det bli.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sayo

Såna kollegor är guld värda!

2013-09-13 @ 18:40:03
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0